S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 

1.     Údaje o prevádzkovateľovi jurka.sk, www.sashe.sk/jurkawww.sashe.sk/jurkaart ďalej len „predávajúci“.

 

1.1     Predávajúcim je Mgr.Juraja Scheinerová – Jurka, adresa: Agátová 487/28, 90045 Malinovo.

          V živnostenskom registri zapísal: Obvodný úrad Senec, Odbor živnostenského podnikania,

          číslo živnostenského registra:  406-8090, IČO: 36883344 , DIČ: 1039598637, č.: +421903789134,

          e-mail: info@jurka.sk. (ďalej len „predávajúci“).

1.2      Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho

           s úmyslom kúpy tovaru,ktorý predávajúci ponúka.

1.3      Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci

           súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.

1.4      Tieto obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

 

  1. Cena tovaru

 

2.1       Predávajúci nie je platcom DPH.

 

2.2      Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané bez DPH / nie sme platcami DPH/).

 

2.3      K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie.

 

  1. Objednávka tovaru

 

3.1       Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:

          - Prostredníctvom nákupného  košíka na jurka.sk, www.sashe.sk/jurkawww.sashe.sk/jurkaart 

          - Zaslaním e-mailu s uvedením požadovaného tovaru na info@jurka.sk

  

3.2      Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom

           doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu

           potvrdzuje,  že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. §3

           ods. 1 zákona č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní

           služieb na  základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových

           priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov /ďalej len ako "Zákon o

           ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru“/.  Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v

           prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

 

3.3      Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar

           dohodnutú cenu.

 

3.4      Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa

           objednávky.

 

3.5      Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do odoslania tovaru bez udania dôvodu.

           Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok 

           zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo

           telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle

           peniaze späť na bankový účet kupujúceho.

 

3.6      Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný

           tovar.  V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu

           ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí.  Predávajúci má právo

           zrušiť objednávku tiež v  prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim /chybne uvedené

           alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ./.

3.7      Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil

           svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 3 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri

           predaji  tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na ďiaľku alebo zmluvy

           uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých   

           zákonov.

  

  1. Platobné a dodacie podmienky

 

4.1    Platiť za tovar môže kupujúci na dobierku alebo prevodom na účet predávajúceho na základe

         proforma /zálohovej/ faktúry. Na základe odoslanej objednávky vystaví predávajúci proforma

         /zálohovú/  faktúru, ktorú pošle spolu s potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže

         kupujúci uskutočniť nasledovne:

 

         - prevodným  príkazom  zo  svojho  účtu,

         - priamym vkladom v hotovosti na  účet  predávajúceho,

         - platba prostredníctvom platobnej brány GoPay /platba platobnou kartou alebo online bankovým prevodom/

 

4.2    Platba je  možná v mene EUR.

 

 4.3    Daňový doklad /faktúru/ posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom.

 

4.4    Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho, ktorý je skladom  je vo väčšine prípadov do 1

         až 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky, doba dodania sa po dohode s kupujúcim môže     

         predĺžiť – v prípade tovaru na objednávku, alebo ak tovar nie je skladom. / Tovar je pred

         odoslaním starostlivo kontrolovaný a preto sa pri výskyte väčšieho množstva chybných kusov,

         ktoré budú samozrejme vyradené, môže stať, že nebude dostatočné množstvo skladom./

         O predĺženej dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho    

         informovať pri  potvrdení objednávky e-mailom. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená    

         predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade s bodom 3.6  týchto     

         Obchodných podmienok.

 

 4.5    O odoslaní / expedovaní/  tovaru bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom.

 

4.6    Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných    

         možností v objednávke:

 

         - kuriérskou  službou,

         - na výdajné miesto zásielkovne, 

         - Slovenskou  poštou.

 

4.7      Cena za dopravu tovaru na určené miesto je nasledovná:

 

          -  dodanie  kuriérskou  službou prostredníctvom Zásielkovne, Toptrans alebo Slovenskou poštou: 5,70 €,

          -  dodanie kuriérskou službou prostredníctvom Zásielkovne, Toptrans alebo Slovenskou poštou na dobierku: 6,90 €, 

          -  dodanie  Slovenskou  poštou  - Doporučená  listová zásielka 1.trieda: 2,50 €,

          -  dodanie  Slovenskou  poštou  - Doporučená  listová zásielka 1.trieda - Dobierka: 3,70 €,

          -  dodanie  na výdajné miesto prostredníctvom Zásielkovne - : 3,90 €,

          -  dodanie  na výdajné miesto prostredníctvom Zásielkovne - Dobierka: 5,20 €,

          -  Poštovné mimo Slovenskej republiky - ČR, EU, Svet - Doporučená  listová zásielka   

             1.trieda: 6,50€ - v prípade zásielky nižšej váhy môže byť poštovné upravené smerom nadol,

          -  dodanie  kuriérskou  službou do ČR prostredníctvom Zásielkovne, DPD: 6,40 €,

          -  dodanie kuriérskou službou do ČR prostredníctvom Zásielkovne, DPD na dobierku: 7,60 €,

          -  dodanie  na výdajné miesto v ČR prostredníctvom Zásielkovne: 4,90 €,

          -  dodanie  na výdajné miesto v ČR prostredníctvom Zásielkovne - Dobierka: 5,90 €,

 

 4.8     Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa 

           považuje dodanie tovaru na určené miesto.

 

4.9     Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru  

          Skontrolovať neporušenosť zásielky a vprípade poškodenia zásielku neprebrať od doručovateľa.   

          Kupujúci aj predávajúci sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru.

 

4.10   Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru /daňový doklad/. Faktúra slúži zároveň

          ako dodací list. Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to   

          vyžaduje povaha tovaru. Ako sa starať o predávané komponenty a šperky je kupujúci  

          informovaný predávajúcim na tomto odkaze:

          https://www.jurka.sk/Starostlivost-o-komponenty-a7_0.htm

 

4.11    Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za

           Prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou    

           dopravcu prevezme objednaný tovar.

 

4.12     V prípade väčšieho  záujmu  sa môže stať, že predávajúci bude mať nedostatok tovaru   

            skladom a tak objednaný tovar môže kupujúcemu dodať v niekoľkých balíkoch, pričom    

            poštovné platí kupujúci ako za jeden balík.

 

  1. Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie tovaru

 

 

5.1        Kupujúci je v súlade so zákonom 102/2014 §7 ods.1, oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť  

             od vybavenej objednávky /podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci prevzal tovar/ do  

             14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

5.2        Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods.1 u predávajúceho

             v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Kupujúci môže použiť   

             formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý predávajúci zverejňuje na web-stránke

                https://www.jurka.sk/Odstupenie-od-zmluvy-a4_0.htm

 

 5.3         Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať všetok tovar

              z objednávky späť predávajúcemu.

 

5.4         Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa Odstúpenia od zmluvy,   

              vráti späť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti   

              s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým

              nie je dotknuté ustanovenie §8 odst. 5. Uvedené v odsekoch 5.5 a 5.6 a ceny za službu, ak je    

              predmetom zmluvy poskytnutie služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

 

5.5         Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ zvolil   

              iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

              Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil  

              kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

 

5.6         Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.  To  

              neplatí, ak Predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť podľa 

              §3 ods.1 písm. i.

 

5.7         Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený

              alebo pred tým  ako mu zákazník odošle potvrdenie, že bol tovar zaslaný späť.

 

5.8         Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

                    a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a

                    kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo

                    na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu

                    služby, 

                    b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného

                    na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

                    c) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany

                    zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

                    d) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré kupujúci výslovne požiadal

                    predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj

                    iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli

                    uzavreté počas návštevy predávajúceho u kupujúceho a kupujúci si tieto služby alebo

                    tovary vopred neobjednal, 

                    e) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov,

                    kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak kupujúci tento obal

                    rozbalil,

                    f) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho

                    poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne

                    poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

 

  1. Reklamácie a záručné podmienky

 

Pre zakúpený tovar platia záručné a reklamačné podmienky uvedené v reklamačných podmienkach predávajúceho. Reklamačné podmienky nájdete tiež na

https://www.jurka.sk/Reklamacny-poriadok-a10_0.htm

 

6.1      Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným    

           zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.

 

6.2      Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24   

           mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby   

           (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o

           zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník

           ho stratil.

 

6.3      Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním,   

           mechanické poškodenia výrobku spôsobené kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s

           výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti

           a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s

           podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo

           bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú

           taktiež vyňaté chyby alebo poškodenia výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

 

6.4      Kupujúci má právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu, avšak    

           chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu.

 

6.5      Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený,

           s kópiou faktúry, prípadne dodacieho či záručného listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom          

           zaslať aj popis chyby vo formulári, ktorý poskytuje predávajúci na stiahnutie na

              https://www.jurka.sk/Reklamacny-formular-a9_0.htm

 

6.6      V prípade reklamácie predávajúci nezodpovedá za stratu dát, respektíve za škodu spôsobenú   

           stratou dát, ktoré boli uložené v zariadení. Kupujúci si je povinný pred reklamáciou dáta sám  

           zálohovať.

 

6.7      Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní   

           od dátumu doručenia reklamácie kupujúcim resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto  

           lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový   

           výrobok. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania

           reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový,

           potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie..

 

6.8      POSTUP KUPUJÚCEHO PRI REKLAMÁCII:

 

          6.8.1    Kupujúci čo najskôr po zistení chyby výrobku odošle tento výrobok doporučene na  

                      adresu predávajúceho uvedenú v bode 1 spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným   

                      protokolom s popisom chyby výrobku.

 

          6.8.2    V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná   

                      kupujúci tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý bude tovar dostatočne

                      chrániť, vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými

                      symbolmi.

 

                      Adresa na zasielanie reklamácií:

                      Mgr. Juraja Scheinerová – Jurka, Agátová 487/28, 90045 Malinovo

 

6.9       V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou,   

            dopravné náklady spojene s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci.

            Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady.  

            Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho

            hradí kupujúci.

 

6.10     Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene

            alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.

 

6.11     Informácia o alternatívnom riešení sporov - ARS

 

            Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu   

            alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na    

            predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie

            zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať

            návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č.

            391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení

            niektorých zákonov.

            Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je    

            napríklad Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27,  

            http://www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname

            subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej

            republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); kupujúci má právo voľby, na  

            ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

            Kupujúci sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na   

            riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci môže na alternatívne riešenie svojho  

            sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke

            https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage .

            Kupujúci pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti.

            Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu

            alternatívneho riešenia sporov on-line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej

            sťažnosti. 

 

  1. Ochrana osobných údajov

 

            V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia

            Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní

            osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES

            (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na

            zabezpečenie súladu firmy Mgr.Juraja Scheinerová - Jurka s GDPR ako aj so súvisiacimi

            príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č.

           18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky

            Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť  

            ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci na stránke:

            https://www.jurka.sk/Ochrana-osobnych-udajov-GDPR-a8_0.htm

 

  1. Záverečné ustanovenia

 

8.1      Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva:  Inšpektorát SOI (Slovenská obchodná inšpekcia)

           pre Bratislavský kraj. Prievozská 32. P.O. Box 5. 820 07 Bratislava 27. E-mail: ba@soi.sk.

 

8.2      Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné   

           ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o   

           zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach

           ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z.

           v znení neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na

           diaľku.

 

8.3       Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito

            všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi

            súhlasí.

 

8.4      Tieto obchodné podmienky sú platné od 09.01.2022.

 

 

V Malinove, dňa 09.05.2022

 

Kontaktné údaje

Mgr. Juraja Scheinerová JURKA

Adresa: Agátová 487/28

PSČ: 90045 Malinovo

Email: jurkashop@gmail.com

Telefón: 0903/789134

IČO: 36883344, DIČ: 1039598637

/Na tejto adrese sa nenachádza predajňa./

ZTM5O